• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • ВИХОВНА РОБОТА


ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ

Учень приходить в школу за 15-20 хвилин до початку занять, чистий і охайний, займає своє робоче місце з першим дзвінком, готує все необхідне навчальне приладдя.

Забороняється вживання непристойних виразів і жестів.

Не можна без дозволу педагогів або медичної сестри (за узгодженням з батьками) йти з школи та її території в урочний час.

У разі пропуску занять учень зобов'язаний пред'явити класному керівнику записку від батьків (осіб, їх заміняють) про причину відсутності на заняттях. У разі пропуску більше трьох днів учень зобов'язаний представити довідку з медичної установи.

Учень школи повинен проявляти пошану до старших, піклуватися про молодших. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші - молодшим, хлопчики - дівчаткам.

Поза школою поводитися скрізь і усюди так, щоб не принизити свою честь і гідність, не заплямувати добре ім'я школи.

Учні бережуть майно школи, акуратно ставляться як до свого, так і до чужого майна, дотримуються чистоти і порядку на території школи.

Фізична конфронтація, залякування і знущання є неприпустимими формами поведінки.

Не дозволяється жувати гумку, користуватися плеєром і мобільним телефоном на уроках.

ПОВЕДІНКА НА УРОКАХ

Коли вчитель входить в клас, учні встають, вітаючи вчителя. Так само учні вітають будь-якого дорослого, який увійшов до класу під час занять.

Під час уроку не можна шуміти, відволікатися самому і відволікати інших товаришів від занять розмовами, іграми і іншими справами, що не стосуються уроку.

Якщо під час занять учню необхідно вийти з класу, то він повинен попросити дозволу у вчителя.

Якщо учень хоче поставити питання вчителеві або відповісти на питання вчителя, він піднімає руку.

Під час уроку учень має право ставити питання вчителеві, якщо не зрозумів матеріал під час пояснення.

Учень має право в коректній формі обстоювати свій погляд і свої переконання при обговоренні різних спірних і неоднозначних питань.

ПОВЕДІНКА УЧНІВ ДО ПОЧАТКУ, НА ПЕРЕРВАХ І ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ УРОКІВ

Під час перерви учень зобов'язаний: - підтримувати чистоту і порядок на своєму робочому місці; - вийти з класу, якщо попросить вчитель; - підкорятися вимогам чергового вчителя по поверху.

Під час перерв забороняється бігати по сходах, поблизу віконних отворів і в інших місцях, не пристосованих для ігор.

Під час перерв забороняється штовхати один одного, кидатися предметами і застосовувати фізичну силу.

У школі забороняється тютюнопаління.

Категорично не можна самовільно розкривати вікна, сидіти на підвіконнях.

ПОВЕДІНКА УЧНІВ В ЇДАЛЬНІ

Під час їжі в їдальні належить дотримуватися хороших манер і поводитися пристойно.

Розмовляти під час їжі слід неголосно, щоб не турбувати тих, хто їсть поряд.

Учні дбайливо ставляться до майна шкільної їдальні.

Забороняється приходити в їдальню у верхньому одязі.

Забороняється виносити з їдальні їжу.

Готуємося до нового навчального року

Освітні веб-ресурси (ОВР) – це інформаційні ресурси освітнього характеру, які розміщенні у веб-просторі локальної чи глобальної мережі у вигляді різних форматів (текстового, графічного, архівного, аудіо та відео форматів і т.д.). ОВР відрізняються від інших ресурсів тим, що вони безпосередньо стосуються освіти, навчального процесу, окремої предметної галузі. Як відомо, освіта особистості – це сукупність систематизованих знань, умінь, навичок, поглядів і переконань, набутих у результаті навчання в навчальному закладі або шляхом самоосвіти.

Офіційні сайти

www.mon.gov.ua – офіційний сайт Міністерства освіти і науки України;

www.kmu.gov.ua – Урядовий портал.

Предметні конкурси

http://gra-sonyashnyk.com.ua – українознавчий конкурс «Соняшник».

http://www.uclever.com – конкурс «Патріот» (українське мовознавство)

Освітні ресурси

http://www.man.gov.ua – Мала Академія Наук України.

http://www.teacherjournal.com.ua – Учительський он-лайн журнал.

http://metodportal.net – Методичний портал. Спеціалізований ресурс, призначений для вчителів, співавтором якого може бути кожен з Вас.

http://osvita.ua – Освіта.ua. Мабуть один з найкращих сайтів для вчителя, вихователя, керівника.

http://shkola.ua – Навчальний портал Школа.ua. Розділ порталу «Вчителям» представляє методичну та навчальну літературу для педагогів.

http://www.teacher.in.ua – Український освітній портал. Український портал для вчителів та викладачів. Розробки уроків і сценаріїв до свят.

www.ednu.kiev.ua - Освітянська мережа України представляє всі українські інформаційні ресурси, пов'язані з освітою: міжнародні, донорські та громадські організації, навчальні заклади, довідник для абітурієнтів, освіту і вивчення мов за кордоном, гранти і стипендії, українську освітянську пресу, виставки, семінари, конференції, дистанційне навчання в Україні і за кордоном.

www.osvita.org.ua - Інтернет-ресурс, в якому вчителі, учні, батьки, управлінці галузі освіти різних рівнів і всі зацікавлені можуть знайти найрізноманітнішу інформацію – від новин до планів уроків, методичні розробки та аналітичні матеріали щодо розвитку освіти в світі.

www.ostriv.in.ua - Освітній шкільний портал "Острів знань" На освітньому порталі користувач має можливість познайомитись з новинами та подіями освітнього життя, а також скористатися автоматизованою базою даних вищих навчальних закладів України, каталогом освітніх сайтів та іншою різноманітною інформацією з питань освіти та науки. Ресурс буде корисний для користувачів молодшого, середнього і старшого шкільного віку, а також для вчителів та батьків.

www.testportal.gov.ua - Український центр оцінювання якості освіти надає інформацію пропідготовку і проведення зовнішнього незалежного оцінювання, результати ЗНО, програми ЗНО, тести, представляє регіональні центри та нормативні документи.

www.narodnaosvita.kiev.ua - Наукове електронне фахове видання "Народна освіта" надає можливість педагогам, політичним і громадським діячам, пошукувачам наукових ступенів на сторінках окремих тематичних рубрик презентувати свої наукові доробки в галузі освіти, а також інформує дописувачів про вимоги щодо оформлення та представлення наукових статтей.

www.konserg.ucoz.ua - Слово вчителя. Сайт cтворений для поширення педагогічного досвіду вчителів-предметників, спілкування, обміну ідеями. У ньому викладено розробки уроків, виховних годин, комп'ютерних програм, тестів, поурочні та календарні плани тощо.

http://www.lib.com.ua - електронна бібліотека для вчителів та учнів

http://mirslovarei.com - світ словників: словники і енциклопедії

Методичні матеріали. Наочність до уроків.

http://www.bankportfolio.ru – банк інтернет-портфоліо вчителів.

http://www.koncpekt.org.ua – Все для вчителя. На сайт зібрано матеріали на допомогу вчителю-практику. До вашої уваги конспекти уроків та методи інтерактивного навчання.

http://notatka.at.ua – Записник сучасного вчителя. Сайт для інтерактивних педагогів. Основу сайту становлять ІКТ, в тому числі, презентації з усіх шкільних предметів, конспекти і методичні поради до проведення сучасного продуктивного уроку та матеріали для виховної роботи.

http://wecreative.ucoz.ru – творчий учитель. Сайт для творчих учителів, на якому можна знайти цікаві матеріали та завантажити свої надбання для обміну досвідом.

http://www.dnipro-ukr.com.ua – Літературно-художній журнал «Дніпро». Сценарії шкільних свят, новинки літератури, світова та українська класика.

http://www.ukrmova.dn.ua – українська мова та література. Методичні матеріали до уроків, олімпіад та конкурсів. Календарне планування, тематична атестація, атестація учителя, розробки уроків.

http://www.dilovamova.com – українське ділове мовлення.

ukrlitera.ru - Художня українська література, розробки уроків, календарно-тематичне планування.

http://skripnikmarina.ucoz.ua/ - сайт новий, цікавий. Тут є online тести з української мови та літератури, де учні можуть перевірити свої знання й отримати оцінки; довідники, кросворди, розробки уроків, презентації, аудіо- та відеоматеріали з української літератури тощо.

http://ukrainskamova.at.ua/ Офіційний сайт української мови. повна збірка правил української мови, та ще багато цікавої інформаціїї. Зокрема - ділова мова, мова для початківців, відео уроки, презентації та книжки українською.

http://tsybulyanskabigmirnet.blogspot.com - Блог "Еверест філології" (українська мова та література) для вчителів, учнів та їх батьків.

http://school.xvatit.com - Гіпермаркет знань — це повна матриця всіх уроків і тестів.

http://testzno.com.ua/ Протестуй свої знання. На сайті можна перевірити свої сили в написанні тестів ЗНО з різних предметів, у т.ч. з української мови та літератури. Тестування проводиться анонімно без попередньої реєстрації. Інформація про тестування учасника є конфіденційною.

http://ukrtvory.ru - Українські твори з літератури. Твори учнівські (5-12 клас),не всі досконалі, проте на головній сторінці та в розділі "Робота над творами" гарний матеріал для підготовки учнів до написання творів.

http://ippo.org.ua/index.php… Сайт інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету ім. Б.Грінченка. Корисні матеріали для учителів мови й літератури, у т.ч. для підготовки до атестації.

http://www.glazova.org.ua - Для вчителів української мови. Сайт веде Олександра Глазова.

http://pysar.net/vidu.php - Українська поезія. За алфавітом. Твори поетів також за алфавітом - зручно шукати. Є корисні посилання.

http://www.ukrlitzno.com.ua - Українська література - готуємося до іспитів (ЗНО).Тут зібрано матеріал з теорії літератури, розповідається про життя та творчість письменників, короткий зміст творів та питання для самоконтролю.

http://rozumniki.net/…/pro…/ukrayins%60ka-mova-ta-literatura - Мультимедійні підручники з української мови та літератури

ВИХОВНА РОБОТА ТА ЗАХИСТ ПРАВ ДИТИНИ wym-1539777692886

Лист МОН України від 07.08.2018 № 1/9-486 "Про деякі питання організації в закладах освіти виховної роботи щодо безпеки й благополуччя дитини у 2018/2019 навчальному році " wym-1534753080474

Лист МОН №1/9-407 від 26.06.2018 року "Щодо недопущення політичної агітації у закладах освіти" wym-1534753154266

100-річчя від дня народження видатного українського педагога В.Сухомлинського. Важливим для нашої держави є Рішення про відзначення у 2018 році на рівні ЮНЕСКО 100-річчя від дня народження видатного українського педагога В.Сухомлинського, затверджене 39-ю сесією Генеральної конференції ЮНЕСКО (Бюлетень Національної комісії України у справах ЮНЕСКО, випуск 8, 2017.). (Лист МОН України від 09.02.2018 року № 1/9-88 «Про відзначення у 2018 році 100-річчя від дня народження Василя Сухомлинського». ) wym-1534753360584

2018 рік - Рік реалізації правопросвітницького проекту "Я маю право!"

Загальнонаціональний право​просвітницький проект "Я МАЮ ПРАВО​!" реалізується Міністерством юстиції у співпраці з системою безоплатної правової допомоги, територіальними органами юстиції, за підтримки юридичних клінік, міжнародних донорів та партнерів.

Мета проекту – підвищити юридичну грамотність українців та сформувати нову правову культуру в суспільстві. Це масштабна реформа правової свідомості, яка забезпечить сталий розвиток України як сучасної демократичної держави.

Проект "Я маю право!" інформує громадян про їхні права, навчає, як ці права захищати, дає чіткі й зрозумілі поради, як діяти, коли права порушують.

Одним з ключових елементів, який забезпечує реалізацію проекту «Я МАЮ ПРАВО!», є надання громадянам безоплатної правової допомоги. Це дієвий та ефективний механізм, який дає можливість захистити свої права кожному.

wym-1519116995131 УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №361/2017

Про оголошення в Україні 2018 року Роком реалізації правопросвітницького проекту «Я маю право!»
wym-1519117105706 РОЗПОРЯДЖЕННЯ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ВІД 13 ВЕРЕСНЯ 2017 Р. № 638-Р «ПРО РЕАЛІЗАЦІЮ ПРАВОПРОСВІТНИЦЬКОГО ПРОЕКТУ «Я МАЮ ПРАВО!» У 2017 - 2019 РОКАХ»
wym-1519117180664 Про схвалення Стратегії інформування громадян про гарантовані їм Конституцією та законами України права на період до 2019 року

Перелік нормативних документів для організації освітнього процесу в

2017-2018 навчальному році

Інформаційна система КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти» Нормативно-правове і навчально-методичне забезпечення освітнього процесуДержавні стандартиПостанова Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року№ 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти»Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти».Навчальні планиНОВЕ! Лист Міністерства освіти і науки України № 1/9-315 від 07 червня 2017 року «Про структуру 2017/2018 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів»:Лист МОН № 1/9-325 від 14 червня 2017 року "Про навчальні плани та організацію навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2017/2018 навчальному році"НОВЕ! Лист МОН № 1/9-385 від 12.07.17 року Про навчальні плани та організацію навчально-реабілітаційного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів y 2017/2018 навчальному роціНОВЕ! Наказ МОН № 1081 від 21.07.2017 року Про затвердження Типового навчального плану для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня (початкова школа)НОВЕ! Рішення Колегії МОН від 22 липня 2017 року. Протокол № 5/3-2 Про типові навчальні плани для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладівНаказ МОН України від 07 серпня 2015 № 855 «Про внесення змін до Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів»для 1-4 класів – за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України від 10.06.2011№ 572, із змінами згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 16.04.2014 № 460для 5-9-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України від 03.04.2012№ 409(в редакції наказу МОН України від 29.05.2014№ 664), із змінами згідно з наказами МОН України від 12.12.2014 № 1465 та від 07.08. 2015р. № 855для 10-11-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженим наказом МОН України від 27.08.2010№ 834, зі змінами, внесеними наказами МОН України від 29.05.2014№ 657та від 07.08. 2015р. № 855ВСІ НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИНормативна база НПП "РОСТОК"Наказ Міністерства освіти і науки України від 16.04.2014 № 460 «Про внесення змін до Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів» (стосовно викладання інформатики).Наказ МОН України від 12.12.2014 № 1465 «Про внесення змін до Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів» (стосовно математики, 7 клас).Наказ МОН від 07.08. 2015р. №855 «Про внесення змін до Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів» (стосовно викладання іноземних мов).Наказ міністерства освіти і науки України від 08.05.2015р. №518 «Про внесення зміни до деяких наказів»(стосовно викладання зарубіжної літератури)Наказ МОН України від 29.05.2014№ 657 «Про внесення змін до Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів» (стосовно предмету «Захист Вітчизни»).Наказ Міністерства освіти і науки України від 20.02.2002 № 128 «Про затвердження Нормативів наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, класів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп подовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів та Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах», зареєстрований в Міністерстві юстиції України (6 березня 2002 року за № 229/6517), зі змінамиНаказ Міністерства освіти і науки України від 08.04.2009 № 312 «Про затвердження Положення про класи з поглибленим вивченням окремих предметів у ЗНЗ».Наказ Міністерства освіти і науки України від 20.12.2002 № 732 «Про затвердження Положення про індивідуальну форму навчання в ЗНЗ».Викладання навчальних предметівЛист МОН № 1/9-436 від 09.08.17 року «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2017-2018 навчальному році»Лист МОН № 1/9-364 від 12.07.16 року "Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році"Лист МОН № 1/11-8269 від 17.08.17 року "Про переліки навчальної літератури, що має відповідний гриф Міністерства освіти і науки України, для використання у загальноосвітніх навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році"Початкова школаНОВЕ! Наказ МОН № 1021 від 13.07.2017 року Про організаційні питання запровадження Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах І ступеняНаказ МОН від 05.08.2016 № 948 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ТА ЗАГАЛЬНОНАВЧАЛЬНІ УМІННЯ ТА НАВИЧКИПерелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання у початкових класах загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською мовою у 2017/2018 навчальному році;Наказ МОН № 1222 від 21.08.13 року зі змінами, внесеними згідно з наказом МОН №1009 від 19 серпня 2016 року Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освітиДодаток до наказу МОН України від 19.08.2016 №1009 Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школиОсновна, старша школаНаказ МОН № 804 від 07 червня 2017 року Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладівНАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-11 КЛАСІВНаказ МОН від 14.07.2016 №826 «Про затвердження навчальних програм для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів»Перелік навчальних програм, підручників і навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в основній і у старшій школах у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською мовою у 2017/2018 навчальному році;Лист МОН від 29.10.2007 N 1/9-651 «Про обсяг і характер домашніх завдань учнів загальноосвітніх навчальних закладів».Наказ МОН від 21.08. 2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» (5-9 класи)Наказ МОН від 13 квітня 2011 року №329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти» (10-11 класи)Ведення документаціїНаказ МОН від 03.06.2008 №_496 "Про затвердження Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів"Наказ МОН від 08.04.2015 № 412 «Про затвердження Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».Наказ МОН № 240 від 23 черня 2000 «Про затвердження Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах I - III ступенів», відновлена наказом МОН від 29.11.2013р. №1655.Наказ МОНМСУ №423 від 10 травня 2011 «Про затвердження єдиних зразків ведення обов'язкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ст. усіх форм власності".Методичний лист щодо заповнення журналів з української мови та літератури, світової літератури (Лист МОН України від 21 серпня 2010 року № 1/9 – 580).Робота з обдарованими учнямиНаказ МОН № 841 від 13 червня 2017 року "Про проведення Всеукраїнських учнівських Інтернет-олімпіад з математики, фізики,хімії, біології, географії, економіки,інформатики, інформаційних технологій у 2017/2018 навчальному році"Наказ МОН № 1112 від 02.08.2017 року "Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2017/2018 навчальному році"Навчальні кабінетиНаказ МОН №601 від 20 липня 2004 року "Про затвердження Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів".Наказ МОН від 09 грудня 2009 р. №1114 "Про затвердження Примірного Положення про навчальний кабінет з основ здоров’я загальноосвітніх навчальних закладів".Наказ МОН від 14 грудня 2012 № 1423 "Про затвердження Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів".Наказ МОН від 22.06.2016 №704 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів"НОВЕ! Наказ МОН від 26.06.2017 року № 709 Про визнання такими, що втратили чинність,Державні санітарні правила та норми «Влаштуванняі обладнання кабінетів комп'ютерної технікив навчальних закладах та режим праці учнівна персональних комп'ютерах» ДСанПіН 5.5.6.009-98.ВихованняНаказ МОН № 641 від 16 червня 2015 року «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання y загальноосвітніх навчальних закладах»;Наказ МОНвід 07 вересня 2000 № 439 «Про затвердження Рекомендацій щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України».Лист МОН 1/9-413 від 27.07.17 року Про деякі питання щодо організації виховної роботи у навчальних закладах у 2017/2018 навчальному роціЛист ІМЗО від 25.07.2016 № 2.1/10-1828 “Про методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році”Наказ МОН № 768 від 16 липня 2015 року "Про національно-патріотичне виховання в системі освіти"Перелік програм виховної роботи, рекомендованих МОН України та науково-методичною радою КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти»Перший урок у 2017-2018 н.р.Методичні рекомендації щодо проведення Першого уроку у навчальних закладах Київської областіМетодичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу у 2016/2017 н.р. від КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти»Інформаційно-методичний збірник «Методичний порадник: організація та зміст освітнього процесу у 2016/2017 навчальному році»

Організація виховної та позакласної роботи в школі

Школа - це простір життя дитини; тут вона не готується до життя, а повноцінно живе, і тому вся діяльність навчального закладу відбувається так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника власного життя.

Мета виховання:

створення цілісної моделі виховної системи на основі національних та загальнолюдських цінностей; формування морально-духовної життєво-компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.

Система виховної роботи в школі розроблена відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту» Конвенції ООН про права дитини, статуту навчального закладу.Основними ідеями, які лягли в основу виховної системи школи, є ідея гуманізму, педагогіки співробітництва, загального піклування, формування єдиного виховного простору.В Законі України «Про загальну середню освіту» особлива увага приділяється вихованню громадянина-патріота своєї держави, який готовий до подальшого навчання та трудової діяльності зі своїми політичними переконаннями, формуванню творчої особистості, свідомого відношення до своїх обов’язків; формуванню навичок здорового способу життя.Одним із основних завдань, які поставив перед собою педагогічний колектив школи – це створення належного освітнього середовища для розвитку здорової дитини, оволодіння навичками безпечного життя і здорової поведінки, формування в учнів свідомого ставлення не лише до власного життя і здоров’я, а й оточуючих.Характер виховання повинен передбачити глибоке розуміння вчителем фізіологічної природи вихованців їх індивідуальні риси та можливості, повагу до особистості дитини.

Система виховної роботи школи забезпечує:

• активне залучення до процесу виховання батьківської громадськості;

• організацію методичної роботи з актуальних проблем виховання з педагогами, класними керівниками;

• розвиток активності школярів у різних видах діяльності та творчий розвиток здібностей, інтересів особистості у позанавчальній діяльності;

• гуртовування учнівських колективів навколо організації колективних творчих справ, участь у проектах;

• соціальну захищеність і підтримку учнів;

• співпрацю з дитячими молодіжними та громадськими організаціями, об’єднаннями, колективами;

• співробітництво з правоохоронними органами, соціальними службами з питань організації правової освіти, профілактичної роботи серед школярів;

• концентрацію сил педагогічного колективу за пріоритетними напрямками виховної роботи.

Система виховної роботи спрямована на створення умов для розвитку для самореалізації особистості кожного учня. Пошук сучасних шляхів і засобів виховання школярів здійснюється на засадах педагогіки творчості і становить одну із найактуальніших проблем навчально-виховного процесу.

Серцевиною виховного процесу є особистість: її нахили, здібності, потреби, інтереси, соціальний досвід, самовідданість, характер.

Результатом виховної діяльності закладу є створення сучасної моделі випускника – людини, готової до самоосвіти, самовизначення та самореалізації у дорослому житті.

Для керування виховним процесом в школі створено методичні об'єдання класних керівників.

Методичне об'єднання класних керівників– структурний підрозділ внутрішньошкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.

Основні завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників:

• підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;

• забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;

• озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;

• вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;

• координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;

• сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.

Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників:

• організує колективне планування і колективний аналіз життєдіяльності класних колективів;

• координує виховну діяльність класних колективів та організує їхню взаємодію в педагогічному процесі;

• планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів;

• організує вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;

• обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалами узагальнення передового досвіду роботи класних керівників, матеріалами атестації класних керівників;

• оцінює роботу членів об'єднання, клопочеться перед аміністацією школи про заохочення класних керівників.

Взаємодія сім'ї та школи

Структура виховної роботи навчального закладувключає в себе і взаємодію школи з найближчим до неї середовищем на рівні сімей учнів: з батьками й особами, що їх замінюють, акцентуючи увагу на питаннях соціалізації дітей і молоді в тому чи іншому аспекті.

Робота з батьками охоплює:

- диференціацію сімей;

- батьківські збори;

- куточки для батьків;

- рейди;

- залучення батьків до позакласних та позашкільних заходів

Робота класних керівників полягає у

проведенні:

- класних та виховних години;

- індивідуальної роботи з учнями;

- роботи з активом класу;

Соціально-психологічна служба охоплює:

- відвідування сімей;

- раду профілактики;

- контроль відвідування школи;

- консультації для батьків;

- індивідуальну робота з батьками;

- взаємодію з правоохоронними органами;

Позакласна та позашкільна робота спрямована на організацію виховних заходів, зокрема зустрічей, конкурсів, вечорів.

Учнівське самоврядування охоплює:

- розвиток організаторських здібностей в учнів школи,

- виховання національної свідомості , соціальної активності особистості,

- любові до рідної землі свого народу,

- формування правової культури, естетичного світовідчуття,

- прищеплення та розвиток моральних почуттів;

- організацію здорового способу життя .

/Files/images/вих1.JPG/Files/images/вих2.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 992

Коментарi